wtorek, 1 września 2015

Gofer

Tu miała znaleźć się szalenie ciekawa historia powstania tego oto cudeńka, ale jakoś odechciało mi się. Zajął mi większą część wakacji, niestety na niekorzyść Wróżki Wiatru. Poniżej efekt, który jest naprawdę niezgorszy. Na pleckach też wyszło nieźle, dwa czy trzy gorsze miejsca są, więc jeszcze tym razem bez zdjęcia tyłu. Może następny haft wyjdzie lepiej. Do tego aparat wychwycił blady ślad po mazaku do materiału, czego nie widać w świetle dziennym (poprawka: zauważyłam jak mocno się przyjrzałam i obracałam we wszystkie strony). Więc nie wiem czy to mój mazak diabli wzięli, czy to taka złośliwość. Zwłaszcza że wcześniej mazałam nim po różnych rzeczach i zawsze się spierał bez śladu. 


Gofer ze wzoru zrobionego przeze mnie
Tkanina Aida Zweigart 20ct, biała
Muliny DMC (7 kolorów), wykonanie 1 nitką
Rozpoczęcie: 5.07.2015
Zakończenie: 30.08.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz