piątek, 4 września 2015

Kicia

W ramach odstresowania się po przygodach z Goferem, postanowiłam zrobić mały, szybki hafcik. Do tego mój stary słoiczek na ścinki okazał się za mały, więc nowy słoik wymagał jakiegoś ozdobienia. Wybór padł na małego słodziaka :3 Wzorek jest z Cross Stitch Crazy, gdzie było jak wół, że kotek nie powinien zająć więcej niż jeden wieczór. Plan był taki, by faktycznie wyrobić się w jeden dzień, ale plany a prawdziwe, brutalne życie to dwie pary kaloszy. W każdym razie dzisiaj męczyłam się z french knotami na kocie oczy. Nie chciało mi się po wczorajszym użeraniu się z backstitchami jeszcze uczyć się o 23 jak zrobić węzełki. Bez youtuba się nie obyło, kawałek szmatki kuchennej jest cały w "bobkach", ale french knoty uważam za nauczone :) 

 Kicia ze wzoru z CSC nr 201
Tkanina Aida Zweigart 20ct, biała
Muliny DMC (7 kolorów)
Krzyżyki & backstitch 1 nitką
Rozpoczęcie: 30.08.2015
Zakończenie: 3.09.2015


Zostało mi jeszcze przymocowanie kociaka do słoika, ale to już nie powinno być żadnym problemem :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz